• Vanaf Ä 95 per maand verzorgt De Administratiekamer uw complete boekhouding
  • Outsourcen
Laat een referentie achter

Referenties

Hieronder tref je reacties aan van andere klanten.

Afspraak is afspraak
door www.bureau-buiting.nl
De Administratiekamer verzorgt mijn persoonlijke en zakelijke administratie. En dit is naar volle tevredenheid! Er is snel contact, en bij vragen wordt er grondig en uitvoerig bij stilgestaan. De kennis van zaken is goed, wat dat oplevert behaal je niet wanneer je het zelf verzorgt.
Door het uitbesteden levert het mij voordelen op waarvan ik het bestaan niet wist, zonder veel omkijken.
8,5
De service en snelheid zijn top!
door Joosten Montage
Ik besteed mijn administratie en aangifte inkomstenbelasting naar grote tevredenheid uit bij De Administratiekamer. De service en snelheid zijn top!
9
Prima werk
door Schildersbedrijf Van Veen
Enkele maanden geleden ben ik full-time gestart met mijn bedrijf. Eerder deed ik dit naast mijn baan. Nu dus full-time en dat gaat zeer goed. Inmiddels heb ik al een aardig klantenbestand opgebouwd en was de tijd daar om mijn (schoenendoos)administratie serieus onder te brengen. Dit heb ik gedaan bij De Administratiekamer. Hier ben ik begeleid om mijn administratie goed op te zetten.
8
Tevreden starter
door www.coachendoejezelf.nl
Sinds enige tijd verwijs ik tot volle tevredenheid starters door naar De Administratiekamer. Vooral ben ik aangenaam verrast door de vakkundige en menselijke maat die De Administratiekamer hanteert in haar werkwijze.
10
Onze administratie is altijd up-to-date
door Public Result
Ron Bruijsten van De Administratiekamer komt maandelijks onze administratie verwerken en aangifte omzetbelasting indienen. En dat doet hij prima! Wij geven zeker een positieve beoordeling.
9
Wij zijn tevreden!
door www.bso-desterren.nl
De zaken zijn inderdaad helder en duidelijk, overzichtelijk voor een vaste afspraak. Maar ook heel veel goede ideeŽn, service en denken out-of-the-box! Wij zijn uitermate positief over De Administratiekamer en haar dienstverlening!
9
Super training
door Saskia Boudewijns
Daar ik erg zoekende was toen ik ging starten als zelfstandig webdesigner, heb ik de training 'Goed van start' gevolgd. Deze training werd vanuit De Administratiekamer georganiseerd.
Niet alleen heb ik hier heel veel van geleerd ook heb ik waardevolle contacten gelegd met andere zzp'ers. Rinske, dank voor deze leuke training en je heldere uitleg!
8,5

Back to Top

Tarieven

Afbeelding administratie
Administratiekantoor

De Administratiekamer is een fris, dynamisch, transparant en persoonlijk administratiekantoor met een hoge mate van professionaliteit.

Lees meer >>

Afbeelding administratie
Outsourcen administratie

Als flexibele financiŽle afdeling voegen we waarde toe aan onze klanten en werken zoveel mogelijk met een jaarplanning tegen vaste maandelijkse kosten.

Lees meer >>

Afbeelding administratie
Training voor startende zzp'er

Enkele malen per jaar laat De Administratiekamer Rinske Jansen, auteur van het boek 'Startersgids voor zzp'ers', de training 'Goed van Start!' verzorgen.

Lees meer >>