Vast bedrag per maand
Snelle service
Top kwaliteit
Over ons
De Administratiekamer is doorlopend bezig met het optimaliseren van haar interne processen en automatisering. Alles met als doel het onze klanten zo aangenaam en inzichtelijk mogelijk te maken. Wij staan voor een hoog service- en kwaliteitsniveau. Onze missie is tweeledig. Enerzijds het beste en meest vooruitstrevende administratiekantoor zijn. Anderzijds kun je bij ons altijd rekenen op een persoonlijk klantcontact en heldere communicatie.
"Vertrouwen, dat heb ik in De Administratiekamer. Mijn contactpersonen zijn stuk voor stuk integer en zeer betrokken bij mijn zaken en voorzien mij op regelmatige basis van advies op tal van administratieve en fiscale zaken. Dit maakt dat ik mij 100% kan inzetten in mijn bedrijf en niet al te veel omkijken heb naar, voor mij, afleidende zaken."
Dirk-Jan Klaassen
Een team van professionals
De Administratiekamer werkt met een aantal vaste medewerkers en een vast team van zzp'ers. Allen gedreven en enthousiast over hun vak. Van inboeker tot meester in de rechten, van samensteller tot registered payroll professional.
Kun je denken binnen de regels en kleuren buiten de lijnen? Ben je bereid om voor je klanten net dat stapje extra te doen? Zijn termen als betrouwbaarheid en transparantie je niet vreemd? Zie je binnen no time welke wensen en behoeften je klanten hebben en kun je hier snel en adequaat op inspelen? Ben je flexibel en is zelfstandig werken je niet vreemd? Dan pas je ongetwijfeld heel goed in ons team.
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe talenten binnen ons vak! Dus denk je binnen ons team te passen? Stuur dan een sollicitatiebrief met motivatie en cv per e-mail naar info@de-administratiekamer.nl.
De helden van De Administratiekamer BV
Ons team bestaat uit allemaal ervaren collega’s, die enthousiast zijn over hun vak. Dit zijn onze helden en superhelden waar jij - de ondernemer - bij terecht kunt met al je vragen over de boekhouding, belastingzaken, of gewoon voor een leuk gesprek.
De Administratiekamer
Industrieweg-Oost 13a
6662 NE Elst
Tel. 0481 84 88 40
E-mail: info@de-administratiekamer.nl
Waarom de Administratiekamer
Transparente kosten - vast maandbedrag
Actieve ondersteuning en advisering
Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Vaste prijsafspraak (all-in)
Altijd gegarandeerd binnen 24 uur antwoord op je vragen
Ron
De vestigingsmanager en hét aanspreekpunt in Elst. Een echte gentleman. Hij heeft ruim 9 jaar ervaring binnen de accountancy en is een echte professional en specialist op gebied van detachering en outsourcing, Je kunt met al je vragen bij hem terecht. Vriendelijk en klantgericht.
Bastiaan
Ons administratief wonder. Hij verzorgt de administraties van onze klanten én regelt uw zaken rondom outsourcing. Hij denkt mee met de klant en heeft een brok aan ervaring.
Tonnie
Oprichter van “De Penningmeestersch”. Hij is naast administratie, gespecialiseerd in fusie- en overnametrajecten. Daarnaast is hij veelal op zoek naar investeerders, participanten en MBI-kandidaten. Hij is van diverse bedrijven commissaris, met als taak de groei te begeleiden en strategisch mee te denken.
Alda
Onze duizendpoot. Niet alleen verzorgt ze de administratie van ons kantoor, maar ook alle secretariële- en HRM zaken. Zij is vaak het eerste aanspreekpunt en weet als ondernemer waarover je praat en wat je drijft.
Twan
Onze aangiftekoning. De VPB is zijn specialiteit! Een allround financieel en fiscaal adviseur en is thans in de afrondende fase voor AA-accountant. Twan is mede-eigenaar van De Penningmeestersch en De Administratiekamer.
Mayke
Eveneens een administratief wonder. Met haar ruime ervaring is zij bekend met alle ins- en outs van alle soorten administraties. Mayke houdt een oogje in het zeil zodat alle administraties helemaal in orde zijn!
Vivian
Jong en enthousiast. Zij verzorgt de administraties van onze klanten en werkt altijd accuraat en efficiënt.