• Transparantie
  • Actieve ondersteuning en advisering
  • Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Vast prijsafspraken
  • Binnen 24 uur reactie
slide-one
Administratie

Vast bedrag per maand
Snelle service
Top kwaliteit

slide-one - copy
Outsourcen

Flexibele inzet
Ontzorgen
24/7 inzicht

slide-one - copy - copy
Controller

Controle op locatie
Tussentijdse rapportage
Deskundig advies

previous arrow
next arrow

Boekhouder in Nijmegen

Ben je op zoek naar een boekhouder in Nijmegen? Bijvoorbeeld voor hulp bij je aangifte, financieel advies, de jaarrekening of iets anders? Dan zit je goed bij De Administratiekamer. Of je nu werkzaam bent in de uitzendbranche, de bouwsector of de techniek, onze boekhouders nemen graag je gehele financiële administratie uit handen. Zo hoef jij hier niet meer naar om te kijken en kun je je focussen op je core business.

Waarom uitbesteden aan boekhouder in Nijmegen?

Zowel ondernemers als particulieren besteden hun boekhouding steeds vaker uit – en niet zonder goede reden. Een boekhouder in de arm nemen heeft namelijk meerdere voordelen, o.a. op gebied van kosten, tijd en fiscale mogelijkheden.

1. Tijdrovende klussen besteed je liever uit

De boekhouding is vaak een tijdrovende klus waar menig ondernemer tegenaan loopt. Door dit uit te besteden spendeer je hier zelf geen uren of zelfs dagen aan. Deze ‘gewonnen’ tijd kun je veel beter gebruiken voor het ondernemen zelf in plaats van de financiële administratie. Zo ben je op den duur misschien zelfs voordeliger uit.

2. Profiteer van de kennis & ervaring van de boekhouder

Een boekhouder in Nijmegen weet als geen ander hoe de wetgeving in elkaar zit en is op de hoogte van de meest recentelijke ontwikkelingen. Hierdoor profiteert u maximaal: de boekhouder weet namelijk precies waar je op recht op hebt en op welke fiscale mogelijkheden je aanspraak kan maken, of je nu ZZP’er, particulier of ondernemer bent.

3. Weten dat het goed zit

Weten dat het goed zit – dat is wel zo’n fijn idee. Een boekhouder regelt je financiële zaken van A t/m Z, waardoor je zeker weet dat het goed zit. Anders gezegd: je boekhouding uitbesteden haalt het giswerk uit je administratie, waardoor je je hier geen zorgen meer over hoeft te maken.

4. Boekhouder geeft antwoord op al je vragen

Onze boekhouders in Nijmegen nemen de gehele financiële administratie uit handen, van de aangifte tot belastingadvies. Heb je alsnog vragen? Dan kun je als klant altijd contact met ons opnemen. Zo weet je snel waar je aan toe bent.

Wil je direct een boekhouder in Nijmegen inschakelen? Vraag dan vandaag nog een offerte bij ons aan. Liever eerst wat meer weten over onze werkwijze of heb je een vraag over de kosten? Neem dan gerust contact op, wij staan je graag te woord.

Online of op papier

Wij zijn geen traditioneel administratiekantoor. Door onze innovatieve organisatie werken we op basis van ‘het nieuwe werken’. Hierbij maken wij stevig gebruik van ICT en andere online middelen. Op deze manier garanderen wij dat onze professionals meer kwaliteit leveren, tegen lagere kosten. Dit betekent niet dat we alles online doen: je kunt bij ons je boekhouding aanleveren in een ordner, maar ook digitaal. Ook kunnen we je financiële administratie digitaliseren, zodat je zelf niet meer in de weer hoeft met losse blaadjes, geprinte facturen en ordners.

Belastingadvies in Nijmegen voor ZZP & ondernemers

Ben je ZZP'er en kom je er niet uit met je aangifte? Je bent niet de enige! Daarom doen wij, naast die van kleine tot middelgrote bedrijven, ook met alle plezier de boekhouding van ZZP’ers. Het maakt onze boekhouders niet uit of je een eenmanszaak hebt, een maatschap, een VoF’s, BV. ’s of een ZZP’er bent. Onze boekhouders zijn er voor iedereen die graag belastingadvies in Nijmegen wil of hulp nodig heeft bij haar of zijn aangifte.

Een boekhouder in Nijmegen voor een vast bedrag per maand

Wanneer je er voor kiest om een boekhouder in Nijmegen in de hand te nemen sluit je een zogenoemd serviceabonnement af. Zo weet je elke maand precies waar je aan toe bent. De precieze kosten per maand worden gebaseerd op de hoeveelheid mutaties, of facturen, van jouw bedrijf.

Van outsourcing administratie tot financial controller

Ook kun je gedeeltelijk de administratieve processen uitbesteden aan onze boekhouders. Maar de gehele administratie outsourcen is ook mogelijk.
Naast het outsourcen van je administratie in Nijmegen leveren we nog meer diensten:

Offerte aanvragen Contact opnemen

Industrieweg-Oost 13a
6662 NE Elst
E-mail: info@de-administratiekamer.nl

Offerte aanvragen
Actueel

Transparente kosten - vast maandbedrag

Actieve ondersteuning en advisering

Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Vaste prijsafspraak (all-in)

Altijd gegarandeerd binnen 24 uur antwoord op je vragen

Weten wat wij voor je kunnen betekenen?

Offerte aanvragen (kort)

  • Maak een keuze:

Ontdek de voordelen van De Administratiekamer

De Administratiekamer is een fris, dynamisch en persoonlijk administratiekantoor in Nijmegen dat niet alleen betrokken is bij je onderneming, maar ook bij jou. Door de samenwerking zullen we je onderneming goed leren kennen en zijn wij ook in staat om mee te denken over diverse zaken en je hierin te voorzien van advies. Wanneer je er voor kiest om De Administratiekamer zorg te laten dragen voor jouw boekhouding geniet je van de volgende voordelen:

  • Transparante, voorspelbare kosten: je betaalt een vast bedrag per maand – zo kom je niet voor nare verrassingen te staan
  • Actieve ondersteuning en advisering: binnen 24 uur antwoord op al je vragen en persoonlijk advies op maat
  • Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden: waardoor je altijd aanspraak kunt maken op de mogelijkheden waar je recht op hebt
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding: jaren aan ervaring en expertise voor een vast bedrag per maand

Wij maken gebruik van ICT- en online middelen

Wij zijn niet zomaar een traditioneel administratiekantoor in Nijmegen, maar maken gebruik van ICT- en online middelen. Hierdoor kunnen onze boekhouders meer bieden en ben je er zeker van dat je administratie in goede en vertrouwde handen is. Vele ondernemers gingen je al voor.

Hoeveel kost een boekhouder in Nijmegen?

Benieuwd naar de kosten van een boekhouder? Je kunt bij ons voor diverse vaste abonnementen kiezen. Op deze manier garanderen wij jou dat je niet voor een fikse rekening komt te staan aan het einde van het jaar. De prijs van het abonnement is gebaseerd op het aantal facturen van jouw bedrijf. Zo kunnen we inschatten hoeveel werk we hebben en krijg je een passend abonnement.

Op onze website kun je een overzicht van de abonnementen vinden. Wij bieden een ZZP pakket, voor als je een zelfstandige met een eenmanszaak, maatschap of Vof bent. Ben je een ondernemer met een BV en grote ambities? Dan is het pakket Ondernemer+ iets voor jou. Het ZZP pakket begint vanaf €95,- per maand, Ondernemer+ vanaf €135,- per maand. Neem direct contact met ons op als je meer informatie over de pakketten wilt en een offerte wilt aanvragen.

Ook werkzaam in Arnhem en omstreken

Woon je niet in Nijmegen, maar wel in Gelderland? Met ons administratiekantoor zijn wij naast de regio Nijmegen ook actief in Arnhem en omstreken. Dus mocht je jouw administratie willen outsourcen aan een boekhouder in Arnhem, dan nemen wij deze taak graag op ons. Of heb je een financial controller in Arnhem nodig? Wij geven je graag meer overzicht en grip op de financiën van je bedrijf.

Direct een offerte aanvragen voor een boekhouder in Nijmegen

Of je nu ZZP’er, ondernemer of particulier bent, ons administratiekantoor is hét aangewezen kantoor voor boekhouding. Ben je geïnteresseerd in je boekhouding uitbesteden of heb je nog vragen? Maak dan vandaag nog gebruik van onze boekhouder in Nijmegen en kom met ons in contact. Neem contact op om een offerte aanvragen, een vrijblijvende afspraak inplannen of een vraag stellen. Contact opnemen kan door ons te bellen op 0481-848840 of stuur ons een mail via info@de-administratiekamer.nl.

Offerte aanvragen Contact opnemen

Is een boekhouder in Nijmegen het waard?

Dat verschilt, maar in veel gevallen wel. Ondernemers en ZZP’ers kunnen bijvoorbeeld veel tijd, geld en moeite besparen door hun financiële administratie uit te besteden.

Zijn de kosten van de boekhouding aftrekbaar?

Ja. Over het hoe en wat hoef je je echter geen zorgen te maken: dat regelt je nieuwe boekhouder namelijk.

Heb je als ZZP’er een boekhouder nodig?

Als kleine ondernemer of ZZP’er is het niet noodzakelijk of verplicht om je boekhouding uit te besteden. Wel weten wij uit ervaring dat het in veel gevallen slim kan zijn, bijvoorbeeld zodat je je als ondernemer kunt focussen op je core business.