• Transparantie
  • Actieve ondersteuning en advisering
  • Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Vast prijsafspraken
  • Binnen 24 uur reactie
Administratie

Vast bedrag per maand
Snelle service
Top kwaliteit

Outsourcen

Flexibele inzet
Ontzorgen
24/7 inzicht

Controller

Controle op locatie
Tussentijdse rapportage
Deskundig advies

previous arrow
next arrow
Slider

Administratiekantoor Nijmegen

Neemt jouw administratie veel van je kostbare tijd in beslag en zorgt het ervoor dat je minder tijd hebt voor de kerntaken van je onderneming? Dan doe je er goed aan om de administratie over te laten aan een professional.

De Administratiekamer is een administratiekantoor nabij Nijmegen die je graag helpt met de administratie van jouw onderneming. Of je nu wel wat hulp kunt gebruiken bij de belastingaangifte, het opstellen van de jaarrekening of je graag jouw gehele administratie wilt uitbesteden. Wij nemen het graag van je over. Dus besteed je kostbare tijd niet langer aan de administratie van je onderneming, maar laat dit over aan De Administratiekamer.

Innovatief administratiekantoor in Nijmegen

Wij zijn een innovatief administratiekantoor. Dit betekent dat wij werken volgens ‘het nieuwe werken’. Op deze manier kunnen onze adviseurs het beste werk voor jou leveren, voor onze vaste lage prijs. Je betaalt bij ons dus absoluut niet te veel voor een accountant in Nijmegen.

Je kunt bij ons jouw financiële administratie in een ordner aanleveren maar wij hebben ook de optie om alles digitaal aan te leveren. Als je alle inkoop- en verkoopfacturen in een PDF, XML, EDI of UBL bestand bij ons aanlevert, kunnen wij een bankkoppeling maken. Hierdoor wordt alles zeer eenvoudig opgehaald en blijft jouw administratie met minimale inspanning op orde.

Waarom De Administratiekamer?

Door jouw administratie uit te besteden heb je zelf geen last meer van de administratieve rompslomp en kan jij je weer focussen op de core business van je onderneming. Door te kiezen voor de administratiekamer geniet je naast onze voordelige tarieven van de volgende voordelen:

  • Transparante kosten
  • Actieve ondersteuning en advisering
  • Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Vaste prijsafspraak (all-in)
  • Binnen 24 uur gegarandeerd antwoord op je vragen
Offerte aanvragen Contact opnemen

Industrieweg-Oost 13a
6662 NE Elst
E-mail: info@de-administratiekamer.nl

Offerte aanvragen
Actueel

Transparente kosten - vast maandbedrag

Actieve ondersteuning en advisering

Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Vaste prijsafspraak (all-in)

Altijd gegarandeerd binnen 24 uur antwoord op je vragen

Weten wat wij voor je kunnen betekenen?

Offerte aanvragen (kort)

  • Maak een keuze:

Over ons

De Administratiekamer is een fris en dynamisch administratiekantoor dat gelooft in een persoonlijke aanpak. Wij vinden het belangrijk om jou als klant goed te kennen en daarom ook betrokken te zijn bij je onderneming. Hierdoor zijn wij in staat met je mee te denken over beslissingen en kunnen we je hierin ook adviseren. Bij De Administratiekamer weet je zeker dat jouw administratie in goede handen is.

Je kunt bij ons terecht voor diverse diensten. Uiteraard zijn wij in te schakelen als administratiekantoor. Echter kun je ook bij ons terecht voor het outsourcen van de administratie en je kunt ons inschakelen als financieel controller. Wij geven jou ook altijd belastingadvies, indien je dat wenst.

Wat kost een administratiekantoor in Nijmegen?

Bij ons betaal je altijd een vaste prijs. Deze baseren wij op het aantal facturen van jouw bedrijf. Zo weten wij hoeveel tijd wij kwijt zijn aan jouw administratie en kunnen wij een gedegen prijs maken. Om een vaste prijs aan te houden, werken wij met abonnementen. Indien je een zelfstandige bent met een eenmanszaak, maatschap of Vof, is het ZZP pakket iets voor jou. Dit is vanaf €95,- per maand. Ben je een ondernemer met een BV? Dan hebben wij het pakket Ondernemer+ voor jou. Dit is vanaf €135,- per maand. Bekijk de pakketten op onze website.

Werkzaam in de regio van Nijmegen

Wij zijn als administratiekantoor werkzaam in de gehele regio van Nijmegen. Dus ook als jij een bedrijf in Arnhem hebt, ben je bij ons van harte welkom. Je kunt ons inschakelen als administratiekantoor in Arnhem maar ook als financial controller in Arnhem. Wij nemen jou graag de administratie uit handen zodat jij meer tijd hebt voor hetgeen waar jouw hart ligt: ondernemen. Daarnaast geven wij jou ook advies met betrekking tot jouw financiële situatie.

Neem direct contact met ons op

Wil jij je administratie graag uitbesteden aan een administratiekantoor dat altijd up-to-date is en waarvan je zeker weet dat je administratie in goede handen is? Kies dan voor ons administratiekantoor nabij Nijmegen en neem vandaag nog contact met De Administratiekamer op voor het maken van een afspraak.

Offerte aanvragen Contact opnemen